27.02.2014

Czwartkowy wpis 

hej kochani, za oknem świeci słonko więc mamy lutową wiosnę :))) My z Oliwierkiem spędzamy każdą wolną chwilę na dworku aby łapać promyki słońca. Mam nadzieję że już tak zostanie i zima nie wróci do nas.Gdy jest tatuś jeździmy po dworku nowym autkiem bo ja jeszcze nie opanowałam pilota. Mam w domu 2 latka który z niegrzecznego dziecka stał się prawie idealnym dzieckiem, oby tak mu zostało ;)))) Chodź słyszałam że czeka mnie jeszcze bunt 2 latka, ehh oby nie. Ostatnio mało u nas mody dziecięcej ale obiecuje nadrobię zaległości, ubranka już kupione więc tylko zrobić zdjęcia. Pierwszy raz zamówiłam ubranka z firmy Mosquito które również pojawią się na blogu. Ciągle sobie mówię nie już nic nie kupuję ale jedno mówię drugie robię hiihhii jeśli chodzi o ubranka dziecięce to mam na tym punkcie bzika, a co tam że się nie mieszczą do szafy :)))) wy też tak macie ? czy ze mną coś nie tak ;)))) Dziś tłusty czwartek, więc nie liczymy kalorii ;) Oliwierowi nie smakują pączki , ale to dobrze więcej dla mnie :)) poniżej kilka zdjęć .







2 komentarze:

  1. chyba muszę sama zajrzeć na mosquito ;) i ten samochód, bardzo proszę o nazwę ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w mosquito dziś darmowa dostawa. Link do autka http://www.henes.pl/

      Usuń